Reaching for the phone, 'cause I can't find it anymore



Första dagen, avklarad!

Ändrade precis designen på bloggen till den där som jag tyckte blev så misslyckad. Men palla bry sig! NEJ!
Hade sex timmars hål i skolan idag, och egentligen ingenting att göra heller.
Ville verkligen ha nått att göra, istället blev de typ facebook och bloggar.
Inte okej.
 Har försökt bestämt att max ett facebookbesök om dagen i skolan, inget bloggande, och inget kikande på andras bloggar! Haha då har allt nöje i skolan försvunnit kan jag ju säga :P


Ah, nej har egentligen inte gjort nått i skolan, hehe, vandrat ner på stan och tillbaka om och om igen, träffat Julia och hennes Elin en sväng, sen hade jag franska vid tre, fattar verkligen ingenting, och inte är det lätt när telefonen ringer tre gånger och man får 20 sms haha ska nog börja stänga av den där!
Sofia var dessutom inte kvar så då blir man så liten och osäker oxå :( haha ^^

Nu ska jag spela gitarr och spela wii fitness ! :P
hej hej
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0