Once more I say good bye to you, things happen but we don't really know why...




Hallooo!!



Skulle upp i tid imorse.. gick inge bra..
Skulle å andra sidan lägga mig i tid igår oxå och det gick oxå åt helvete :p

Pernilla har klagat på mitt anti-bloggande, så nu ska jag ta i kragen och skärpa till mig !
Försöker hitta inspiration till att försöka blogga.. det har stått still ett tag, men ska försöka verkligen!
Vill i alla fall ändra om hela bloggen, men det är så jääävla svårt när jag inte vet hur jag vill ha den.
Sen måste man väl ta nya foton så tar det ett x antal timmar att jobba med stilmallen..
Jani.. Det är mkt krångel innan man kan vara nöjd!

Har spenderat dagen på stan med mina söta Emelie i alla fall ! :) Jag gick hemifrån den tiden bussen skulle komma xP
Så typiskt mig, men det va skönt med en springtur på morgonen xD
Hatar att inte ha något busskort, det ger en känslan av instänghet.. Är inte kapabel att ta mig någonstans!

Arrivade at town kring 12.30 i alla fall ! Vandrade omkring på alla affärer värda att gå in på, hittade lite smått å gott ^^ Fick min svarta skjorta iaf, kanske inte precis så som jag tänkt att den skulle vara, men den är svart och det är en skjorta :P kompromiss ^^
Snart måste jag ta fler hål i örat, vafan! Det får nog bli nästa vecka! ^^

Aja nu ska jag snart ääääääääääääta! :D



Har varit riktig dålig med att uppdatera med musik dessutom. Ett nytt favoritband jag skaffat mig är dock Bullet For My Valentine!! asbra är dom ! :D Och riktigt bra live dessutom ! :) Dom är som ett europeiskt Avenged Sevenfold :D
 Fast inte lika bra såklart :p
Bullet For My Valentine - All These Things (revolve on me) LIVE


nyår.. aaw sötisar ^^ Antonia Nicklas jag ! (a <3
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0