Listening to the song we used to sing

Tänkte ha en tjejvänhedrande vecka, fast nu är det ju så att jag har för många vänner för att det ska räcka med bara en vecka ;) Jag kan heller inte ha bilder på alla eftersom vissa är mer linslus än andra, och jag behöver mkt bilder på er för att det ska funkeligera! ^^ För att kvalificera sig till min vänhedrarvecka måste jag ha tillgång till en oseriös bild på er, en på oss två tillsammans (oseriös helst) och dessutom en helbild på er typ.. :p haha oj seriöst lät det.. nej men det blir nog nio stycken jag tar med, förlåt förlåt om inte du e med, men det e för jag har så dåligt med bilder :(<3 (jag började med att skriva om alla, men ändrade det till att bara ha bilder eftersom jag inte tror på att förklara kärlek i ord)

Aja tänkte börja nu i alla fall, innan kudden kallar.




No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: judith

din röv !!! hittade du inga fulare bilder :(!



men det var en fin sak endå och jag älskar dig endå världens bästa judith!!!!!!!!!

2011-01-04 @ 21:16:20
Said By: judith

din röv !!! hittade du inga fulare bilder :(!



men det var en fin sak endå och jag älskar dig endå världens bästa judith!!!!!!!!!

2011-01-04 @ 21:16:48

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0