It's getting late and dark outside, I need to be with my self in center



Jag igen!

Tänkte bara bjuda på några balla bilder från gårdagen då Julia sov här eftersom fadern och brodern i huset plöstligt begav sig till svabensverk!

Vi pratade mest, som vanligt.. Satt i en emoring med doftljus och jag spelade gitarr och sjöng mellan halv 1 och halv 2, var ute och gick mellan halv2 och halv 3 typ, hehe sen gick vi väl och la oss där kring halv 4... (a men den informationen behöver inte pappa få reda på .. :p

Julia hade i alla fall med sig lite av Filips kläder som jag såklart snodde av Julia (a hahaha
Men vi va söta.. det va vi! ^^

Yo bro! WHAZZUPP!!!!




hiphoprapgangstahhhhz


Nu ska jag väl försöka läsa lite igen, vänta på tvättmaskinen, besvara Julias samtal, se på bandy lite grann i kväll, kika in Judiths nya hårfärg, hoppas på att pappa kommer hem med en godispåse till moi! (a)
Ja det är väl it, skulle vilja få in lite tvspel där någonstans oxå, men det är väl för mkt begärt! ^^


Ha det bra så hörs vi!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

Sv: det lät jobbigt tkr jag ;P

2011-01-07 @ 20:11:15
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0