I keep telling myself I'm only one of a kind



Jävla äckliga hästjävlar, ni har bestulit mig min framtid som internationell skidåkare

Det är kul, kul att ge sig ut på femman med skidorna, och vad får man se? Inte nog med att det inte var uppkört, dom jävla hästjävlarna hade gått i spåren! Men JA ni är hästägare!! LIKE IF I GIVE A DAMN! Ni kan väl ta era jävla hästar och gå någon annanstans, inte I SKIDSPÅREN! Det måste väl finnas någon annanstans ni kan låta hästarna göra sig av med all jävla skit dom innehåller, ni behöver inte uppkärda spår åtminstone, ni kan väl gå på någon stig någonstans där en skoter har gått, och skotrarna går i princip överallt här..

Ja sen när hästspåren tog slut, så var det en traktor som kört i spåret.. Det var oxå verkligen jättekul att köra i nå isigt traktorspår som lutade än åt höger än åt vänster -.- Efter det blev det ett ej uppkört skidspår i några hundra meter innan en skoter hade kört sönder spåret totalt.
Tacksamt

Nej då var nog förmiddagen mer lyckad. Då sov jag ! :P
Sen när jag vaknat satt jag vid datorn en stund, gick till ett serverat frukostbord med mannagrynsgröt, kokta ägg och mackor och pålägg i många former! Efter frukosten drog jag på mig allt varmt jag kunde hitta och sen gav jag och Erik oss ut på en skotertur tillsammans!
Fyfan så kul det va ! Jag körde såklart Indyn, och jag körde först :D Va ute i skogen och körde och rätt som det var så va vi vilse :P Haha åkte runt och letade lite efter något vi kände igen utan att lyckas och tog till slut samma väg tillbaka, svängde vänster i den korsning vi råkat ta höger i och hamnade vid gruvan där det var så jävla kul att köra!! Sen ut på en åker och flög fram! Själv höll man sig på skotern, medan lillebrorsan både ramlade av och körde fast! ;P NEWBIE!!

Har nyss ätit tacos och nu sitter jag och bara fryser! Vill ha godis.. Det är ju faktiskt lördag. Men när man blir gammal så bryts tydligen alla ens favoritrutiner.
Kyss


ps. jag tycker att hästar är jättefina. det är deras hovar i mina skidspår jag inte tkr om (A)
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0