I can take a few tears now and then and just let them out



what hurts the most, was being so close, and having so much to say, then watching you walk away.



Jaha, töväder för första gången sen snön kom typ ?
Känns sååå förra året :P
Julia har återvänt hem tänkte jag säga, men nej nej, den galningen har åkt till Enia! ^^
Vi gick faktiskt och la oss efter 1 någon gång igår :D fast jag somnade inte förrän klockan 3....

I morgon är det skola, änt de underbart så säg ?
Fast det kanske känns lite skönt att återgå i lite rutiner, men jag vill inte tillbaka i samma som jag hade förut!
Jag kan inte pusha mig själv på samma sätt som förut.. För det var helt åt fel håll.
Måste. ta. tag. i. plugget...
Ibland önskar jag att jag gick i High School, det låter så kul! Och man har mer tid på sig innan man ska välja vad man vill bli, vilket college man ska gå.. För nu väljer man utbildning så tidigt och jag hatar sam-programmet. Jag ångrar fortfarande att jag inte går vildmark/turism i Älvdalen eller något annat som är praktiskt eftersom jag tycker att den gången man lär sig någonting, det är när man gör praktiska saker ! Så väljer jag den segaste jävla teoriskolan i hela världen..

Ah, nu måste jag läsa lite grann, har bara läst halva boken och inte gjort matteuppgiften. Det blir en bra början på pluggår 2011!
Min dator mår heller inte så bra.. Haha...


Haha !
Oops..


HÖRES!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: caroline

sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhär jävla bäst hade vi haft det nu om vi hade gått vildmark/turism i älvdalen, vad fan tänkte vi med Linda? :'( Det skulle ju blivit du och jag i älvdalen ♥♥♥ och jag hade inte saknat j*vla samhällsprogrammet för fem öre... :P

2011-01-09 @ 19:44:25
URL: http://carolineelisabet.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0