hoppa in i bilen och lyssna på musiken som vi spelar på högsta volymen!



God morgon!!!
Eller dag..
Har pratat i telefon sen jag vaknade i princip! ^^ Eller ja för ja väcktes ju av ringsignalen!
:D

Eh.. ville så gärna ut och åka skidor idag.. men smhi hatar mig ju .. idiotas!
Nej nej, jag gör väl nå annat då :P
väntar på att kristin ska komma en stund, sen får vi se vad som händer senare, som sagt vill jag ju så jävla gärna göra någonting idag!!
 Skulle försökt frakta ner Julia hit kanske och spelat in film eller något.. Imorrn börjar busskortet fungera  igen ! :D
yeeey, finally! freedom here I come! :D

Jajja, nu ska jag eeeeeeeeeeeeeeeeeeh.. kanske försöka läsa mer?
Inte alls pepp för att börja i skolan igen, fy fan vad värdelöst!
Speciellt eftersom jag ska skärpa mig så jag måste alltså plugga mer.. alltid lika kuuuuuuuul -.-

men men, sitter och lyssnar på Myran och Walleboii ;) haha söööötungarr! så jävla bra dessutom ! :D

kuuuuuung ! :D

see ya !

haha ännu en FJORTISBILD på mej bara för att Kristin älskar dom så mkt ;P hahaha
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0