Can't you see this is were I belong


furudal i mitt hjärta


jag har sagt det förut och jag säger det igen.. Det här stället är mitt hjärta ! :D
Är sååå hemma här och det är så härligt att ha kompisar överallt. Man kan hejja på alla och känna sig så jävla omtyckt bara.. jämfört med hemma.. jävla rövhåla! tur att man har sina tjejkompisar där i alla fall.. annars vet ja inte var ja hade tagit vägen..

Stannade ju som jag kanske skrev i en dag eller två till.. Beror lite på skjuts! :)
Nu är Daniel här i alla fall och jag han och Antonia har väl käkat pizza, spelat super mario bros till wii, sladdat med hans bil ;), kollat på Eriks sår sedan gårdagens bravader då han flög genom en glasruta, spelat mycket mer super mario och sett på film! :)

Nu ska jag försöka sova! Daniel och Antonia har lagt sig och jag sitter här som det kioskmongo jag är :D
Men man vill ju njuta av varje sekund. Det vill man.


pusshejj

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0