And cry out the name of which I yearn



Är så sjukt sugen på att ta skoterkort och köpa en egen skoter..
 Men var ska jag få de pengarna ifrån ?
Skoterkort vill jag i alla fall ta ! Det är ett som är säkert!
Skulle kännas bättre att köra vid vetskapen att jag faktiskt får!
Kikade därför nyss runt på blocket efter en skoter, men det är verkligen svårt att hitta något där,
då måste man ju bli som alla andra killar och sitta där uppdaterade 24/7.. Kanske inte riktigt vad jag har lust med..

Gruvar mig dessutom över ett beslut jag redan fattat, men det är så jävla svårt att göra det av endast personliga själ.
Jag måste visa mod och styrka....
Det var vad 2011 gick ut på,
men det var inte på det här sättet jag tänkte då.


Nu ska jag kika lite info om Västsahara.. Nu är jag ju fan pigg.. har bara varit vaken i åtta timmar, så det är förståeligt. Hur fan ska jag kunna somna ikväll?

Pusshejjj

bild från förra årets skoter i svartnäs :)
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0