Fading

Hej där!

Jag är hemma idag oxå, så jag borde ju ha hunnit blogga..
Men det har jag inte :P För jag har inte gjort någonting och därför inte riktigt hunnit med ! :P 
 
Men jag har i alla fall lite nya frääääscha bilder på mig haha xD Kul va ? :P
Å jag saknar sp1b.. Jag vill till skolan nu.. Dom har säkert jättekul utan mej.. :(
Men jag orkade inte kliva upp imorse. Och jag vet inte om jag blir uppskriven på skolk för jag har inte sjukanmält mig till expeditionen vaken igår eller idag.. Men .. Careface*

I alla fall, jag har lärt mig att ÄLSKA Nightwish i alla fall ! :) Har spelat Amaranth heeela dagen :D Den är GRYmMmMmM!!

Nu tänkte jag kolla litegrann i den där franskaboken ! :) Sen ska jag kanske räkna något litet tal matte och möjligtvis tänka på lite politik.. men det tror jag väl ändå inte :P
Pusshejj



haha usch de blev inge vidare d där

Heeejj

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: kriririir

du är så fin väännnenn <3

2010-09-02 @ 18:26:56
Said By: Pernilla

Söööt <3 ^^

2010-09-02 @ 20:08:46
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/
Said By: arrod ;)

det där är min vackra vackra vän Linda det där :)

2010-09-03 @ 22:00:50
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0