You're point of view is my devil, fuck you, fuck you very very much



Jag är så jävla trött på Svärdsjö så det finns inte !
Hur kan man till Svärdsjö utan att en av alla bilar man känner igen ens stannar  ?
Vad fan har jag och Kristin gjort för fel då ? Vi e helt missanpassade tror jag .. Betraktas typ som värsta Downs Syndrom-ungarna, bortsett från att dom får uppmärksamhet, och det får inte vi..
Nu gick vi dock inte till Svärdsjö och tillbaka (Vilket tog typ 3 timmar eftersom vi typ stod i svärdsjö å muppa oss) bara för att hitta nån rolig person, utan för att vi inte hade nått att göra och bestämde att vi skulle ut och gå, och då blev det åt Svärdsjöhållet tills vi slutligen hamnade där !
 Men sen när vi ser massa vi känner igen, så blir vi såklart lite ledsna i ögat när dom hatar oss och ignorerar oss totalt..
Här ser ni skillnaden mellan Svärdsjö och Furudal... I Svärdsjö blir man dömd efter en första inblick man gett för typ tre år sedan, och det är ett jävla tjat om vad man kan göra och vad man inte kan göra.
I Furudal är dom snälla och där kan man typ klampa på hos vem man vill..

Men grejen e att det e bara för mig som det här gäller i Svärdsjö.. Dom åker runt jättemånga i sina söta bilar, eller gör massa roligt, men jag e väl inte en av dom som räknas..
Skitsamma då,
men önskar bara det kunde vara lite roligare att bo i Svärdsjö..
 tappar all lust att ens vara här i huvudtaget

höj
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0