Want you to make me feel, like I'm the only girl in the world



Hemmmmmaaa igen


Känns sååå tråkigt! Ännu en värdelös vecka i skolan,
bortsett från att det inte blir skola för jag mår piss!
Så vad ska jag göra hemma o.O
jag har redan tråkigt !
Å det e söndag!
Jag kommer minst va hemma imorgon!

saknar redan Antonia jättemkt :'(
Vi hade jättekul igår å satt å garva å prata massa minnen som får mig att vilja grina bara!
saknar så jävla mkt !

Har dessutom typ inte kunna göra nå i helgen bara för att drygskåpet jag ska vara sjuk -.-


Har faktiskt sett hur Antonia bor i Leksand idag och jag tkr det verkar så mysigt att få ett eget hem!
egentligen skulle jag vilja bo i stan någonstans med Julia,
vi skulle säkert klara oss kanonbra xD
Vi kan leva på frukter i socker och Marabou! ;p
Ååh det skulle va så underbart
men ändå känns det jobbigt att flytta härifrån o.O


Hmm..
Nu ska jag prata vidare med Julia på facebook ! ^^
Borde sova, eller vila, men nu har jag tagit alvedon och då vaknar man till liv igen!
Drar upp volymen extremt mycker och sjunger:
jag e
jag e
MIKROFONKÅT! MIKROFONKÅT!



:)


Är fortfarande jättepeppad för Parken den 17e december! :D Har fått bekräftat att jag KAN dansa som äckliga fjortisar nu ! Ni vet parningsdans ! ;p haha så jag e REDO! XD

Men men, vi hörs kanske senare, men jag har inte mkt att berätta när ingenting händer !¨
Later / L

summer <3
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: kristin

DU SKA INTE FLYTTA NÅGONSTANS !:´(

2010-11-28 @ 16:27:26
Said By: Pernilla

Om du ändå ska vara sjuk så har du ju världens chans att spela sims hela dagarna jue! Ta vara på den då! ^____^



SIIIMS <3

(det finns massa nya roliga tillägg till sims 3 nu!!)

2010-11-28 @ 16:57:52
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0