Take your time, don't live to fast

hejhej!

Idag kom Julia och hälsade på !
Vid två någon gång !
alltid lika skönt att träffa henne och under en natt kan ju ganska mkt hända..
asså fastän man tror att det inte går att lära känna varann mer så gör de det !:O
Sen låg vi på en sten i skogen och kollade när stjärnorna sakta kom fram, rätt som de är smäller de till å vi flyger upp å bah : " NU ÄR ÄLGEN SKJUTEN!! DE DÄR VAR HELT KLART EN NY BÖRJAN PÅ VÅRA LIV!!!!"
ja asså vi e friska..
tror ja.


Sen spöka jag, Kristin och Julia ut oss och gick hem till Elin och skrämde henne så hon gjorde i brallorna ;) haha naat ! :P Kommer kanske bild imorrn !:P
Sen skrämde vi pappa så han såg skiträdd ut och jag låg under Eriks äckliga säng för vi skulle skrämma han.. men han satt bara å sjöng å prata med sig själv så jag börja garva xD

inte kul ! :P
Sen följde jag Julia till bussen! <33
sen åkte vi till kyrkogården :)
menmen nu ska jag leka med Elin och Kristin !
pusshejj


här e vi brunögda

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0