Take my thoughts for what they're worth I've been acting like a child




God morgon!

Åh, man tror man e så mallig på kvällarna å bah: Neii ja kommer inte va trött i morgon..
Så vaknar man, så snoozar man, så somnar man, så vaknar man, så snoozar man, så somnar man, så vaknar man så sträcker man på sig tills man blir piggare, virar filten runt sig och går som en zombie ut i köket där Erik är å spelar musik på mobilen med sprängda högtalare...
Trycker på min dator och drar igång ashög musik bara för å slippa höra Eriks mobil (och Erik haha)

Sen hetsa genom morgonen, för att slutligen som vanligt småspringa ner till bussen.

Nu sitter jag i skolan i alla fall.. Upptäckte att min nedpissade mattebok ligger kvar i Furudal, trodde aldrig jag skulle citera Rosalie till min mattebok. "I don't hate you... I envy you." Jag vill vara där min mattebok är !
Hehe!

ajja, Sofia ligger å sover bakom mej :P Gick in här i rummet i morse och tröck igång lampan å trodde jag var själv.. Stod framför spegeln så hör man nå gnäll typ en bit bort! Blev ju skiträdd ja ju !
o.O

Måndag.
Då kör vi.
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: SOFIA

hahahaha ja jävlar va ja sov å jävlar va rädd du blev

2010-11-15 @ 10:11:45
URL: http://turistensklagan.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0