So tell me when you hear my heart stop, you're the only one who knows




Tjaa

Har spenderat dagen på staden med Emelie och Julia ! Önskar att jag var i Leksand med Antonia nu, men det blev ju inte så :/ då hade jag fått stå ensam och vilse en massa i Leksand, å den staden påminner mig om leksingar, och leksingar påminner mig om FIENDEN, men inte hotet :P
men ja, jag längtar så sjukt tills fredag då jag får åka till henne ! :D


Hittade i alla fall lite prylar på stan, en mössa, två par byxor, en tröja och en kofta.. men jag ska nog lämna tillbaka koftan.. kanske..
Sen måste jag verkligen hitta skor och en halsduk o.O

Humm humm!
Jag är trött.

Igår vaknade jag 08.10 och insåg att min buss skulle gå 08.19.. Men gissa vem som hann ? MOI!
Fast jag hann inte med mkt kan jag ju säga!
Sen hade vi smockat med lektioner hela dagen för ovanlighetens skull o.O
Sen drog jag med mig Julia hem ! :D vi gick till Svärdsjö och köpte massa onyttigheter !  Som vanligt :P
Sen såg hon jag och Emelie på film, Love Actually ! :p


Somnade väl någon gång.. inatt.. vaknade 09.31 ! :P
Sen rappade vi några timmar innan vi åkte in till stan ! ;P


Usch, jag ser inte fram emot att det ska bli jul, för jag kommer bara äta upp mig mkt mer och det behöver jag verkligen inte o.O
pusshejjjj!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0