Singing oldies goldies

BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!


Jag vill inte sitta i skolan för jag vill sova och vara hemma..
borde stannat hemma redan när jag missade bussen i morse !
Men jag ville träffa Daniel hihihihihihihihi så jag åkte in i alla fall trots att det e en ny istid ute! :P


måste reda ut massa saker och då känns skolan mest bara i vägen!
Nu tänker jag inte äta någon mat heller !

Drack inte ens oboy imorse o.O

satt på bussen och lyssnade på "Walk of life", jävlar vad jag saknar Svärdjsö!! ENKELT ENKELT ENKELT!!
Bara... se alla B-arna komma!


Nja. nu ska jag och Daniel deppa för att våra liv hänger på den här rapporten...

ha det!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0