She's an angel working in the backstreets, with the addict and the deadbeats, just another teenage tragedy




jag känner mig så jävla tråkig!
Jag mår dåligt av att sitta hemma
jag gör verkligen det !
Känner mig som den tråkigaste människan i hela världen!

Här kan jag inte sitta..
vet inte vad jag ska ta vägen..
klaustofobi!
väggarna äter upp mig!!
Skämtar! ;P

Men jag har så jääävla tråkigt!
Jag har seriöst tankar på att typ gå till skolan imorrn, och då e det illa ! :P
Jag har ju fortfarande värsta hostan.. den e typ värre nu!
men jag har tråkigt här hemma!!!
Jag sitter bara vid datorn.. och det händer inget på den!

nej nej nej
vad ska jag göra..

har i alla fall hittat en asbra låt..
helt klart en av mina nya favoriter ^^
Falling Rain med Crashdïet! ;)
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0