My life is brilliant, my love is pure -.-

hah, falskaste överskriften ever!

Heeeej !

Hur har eran torsdag - fredag varit ?
För mig har det varit galet!
Åkte till Borlänge med mamma och shoppa lite, så nu har jag fixat julklapp åt papi, och farmor å farfar typ haha ! :P

Sen klockan typ halv1 va jag hemma hos Julia där jag åt äpplen till frukost med Andi och Julia ! ^^)
Sen så typ gjorde vi inget, drog ner på stan, typ köpte ett kilo marabou? Fast då var Emelie med oxå ja ! ^^)
Sen vet jag inte vad vi gjorde.. Virra runt på stan och väntade på Daniel ! :P
Sen gick vi hem till lägenheten!
Sen så kom Carro vid halv 9? Å Jonsson vid typ 9 ! :D

Sen hade vi myskväll med massa värdelösa skräckfilmer som jag såklart hade valt !
Såg på The fourth kind, den som jag och Pernilla såg på förut en gång, men inte vågade se klart :P
Men nu såg vi klart på den ! :D
Haha jag, Julia och Daniel va skiiträdda!! Men det e för att den e så pass psykiskt jobbig!
Sen såg vi One Missed Call som väl va sådär.. Inte så läskig..
Sen typ Amityville, haha, asgammal verision.. Antagligen den mest värdelösa skräckfilm ja sett ?
Asså vad hände ? Fick dom flugor i halsen eller va ? :O
Sen såg dom andra lite grann på The Cell, men då va jag och Jonas ute å gick å pratade!  :)<3
Sen så gick jag och Julia ut vid 4 hah xD

Såå, nu e jag SKAPLIGT JÄVLA APTRÖTT!
Blir ju skitkul det !
Har ju inte alls massa plugg som måste göras.. Nej nej!
Ska nog trycka igång en film och försöka sova lite nu jag ! :)
Massa pussegull!




säxi bitches ;-*





I don't understand what possibly could have made me act this way,
the choices I make is to hurt you, because I don't wanna stay
This position is killing me, and I feel disscusted while thinking 'bout you,
you don't give a damn, so now I know what to do!
We're over.

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0