My inside's shaking like a leaf on a tree

Heeejjj!


Bloggtorka, jag vet !
Men nu har jag skaffat lösen på min blogg, så nu kan jag erkänna mer saker ! ;D haha !

På söndagen åkte ju jag till Furudal! :) Fast sen skrev Julia att Elin hade blivit sjuk som hon skulle umgås med dom kommande dagarna, så jag skrev till henne "FÖLJ MED TILL FURUDAL!!"
Hehe, så det gjorde hon ! :D
Papi skjutsade in mig till staden, så gick våran buss vid typ tjugo över två kanske ?
I alla fall så skulle våran buss vara i Rättvik typ 15.19, vilket den oxå var, och bussen till Furudal skulle gå 15.20. Jag hade sagt åt den där störande glada busschauffören att stoppa Furudalsbussen, men när vi sedan kommer fram till Rättvik säger han i högtalarna: "Du som skulle till Furudal, hade inte du en minuts marginal?" "Joo..." Sa ja, och fattade att vi hade missat bussen.. Snackade med den leende busschauffören som jag vill vrida nacken av sedan och han sa att han inte hade hunnit stoppa Furudalsbussen -.- E DU SKADAD I HUVVE!!!!!
Ååh vad trött man blir -.-

Så kollade vi efter nästa buss, eller vi frågade, men det var sista för dagen...
Vi typ skrattade och blev sådär damp som när vi låste oss ute och sa att det här händer liksom bara oss..
Vi gick typ ut på långbryggan och började ragga skjuts.. Men ingen ville eller va hemma eller nått så till slut fick jag lov att ringa stackars morbror Åke som kunde komma först efter hockeyn..
Så, tre timmar spenderade jag och Julia i Rättvik! ;D Haha, men på den tiden hinner man med mkt..
Typ äta pizza, köpa massa godis, och träffa Mia! :D


ragga skjuts, no success



julia lika söt å lycklig ändå<3


mmm, pizzasallad (y


haha hugg in.. den va lite större än vi tänkt oss.. hihi


marabou - allt annat känns puckat ;D

Åke kom väl vid typ.. sju ! ;P Så halvåtta någonting stod vi nog på Näcken i saknade Furudal! :D
Tydligen skulle vi inte till Östanvik, utan till Näset till Jonas ! :P
Så Åka skjutsade oss dit dessutom ! :) Åke<3
Där var Jonas, Antonia, Rasmus och Emil och vi typ åkte moppe till Emils stuga där vi även slaggade ! :)

Söndag - Tisdag var jättehärliga dagar och vi hade askul! :D Vi bodde ute i Näset hela tiden å va int ens hem till Östanvik! haha! Det va förstås lite tråkigt att vi inte va nere på Furudal, för det är där man mår som bäst. Näset är bara en förort ! :P

På lördagen kom dessutom Nicklas, Martin.L, Erik och Tim dit ! :D gryymt! :D
hihi, jag tkr så hemskt mkt om alla furudalingar så jag vill bara krama om dom och hålla i dom förevigt ! ^^)
Det funkade jättebra att vi bodde där ute i skogen och tog hand om oss själva och på tisdagen var vi jätteduktiga och städade hela huset ! :D

Nicklas, Jonas, Martin


NOBURKA


Haha Erik kör cross! ;D


de varå en jävla reflex -.-


haha Emil (y)

Vet ni vad vi underhållit oss med då ?
Klart ni inte vet..
RÅTTFÄLLOR!
Livsfarligt ju!
Jag fick en på hakan xD




diska diska diska! :D

avslutar med våran privata taxi ! :D Sjödiiiin


:) :) Toppendagar! :D
Det var dessutom Julias födelsedagspresent från mej..
Hehe, en resa till paradiset ! Haha! ;D
Hoppas att hon gillade den! ^^)

Nu ska jag nog spara & publicera innan jag lyckas trycka undan allt.. :O
puss på er


Förresten så fyller Jonsson 17 idag ! :D Massa grattis på han! <3

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0