Men jag har samma trasor på och röker samma marlborou



Häej!

Nyss hemkommen från en bra hockeymatch ! :) falun-ore!

Åkte in till stan vid fyra, efter att ha streckkollat på alla pensionärsjävlar-avsnitten! Något man inte FÅR missa! :P
Det är Sofia som lärt mig det ! ^^
Fyfan, det var så sjukt jävla bra så jag satt liksom å skratta tills jag inte fick luft!
Går att se på på Kanal 5.se :)

Elin och jag vandrade runt lite på lite olika affärer, jag shoppade ju igår ! :P så idag hade jag ingen större lust, även fast jag fortfarande vill ha mer kläder eftersom man aldrig har nått att ta på sig !
Sen kom Julia och jag och Elin åt en godbiten special! ;P 3 kulor glass, sprutgrädde och topping! MUMS ! :D
Vi satt sedan där och myste ett tag, och två gånger kom det fram servitriser och försökte trycka på oss nå jävla baguetter som inte vi beställt xD
Sen träffa vi Andreas och sen drog Julia och Elin hem !
Jag och Andreas tog med oss Daniel och åkte upp till Lugnet där vi låtsades vara under 16 så vi kom in gratis på hockeyn ! :P Daniel var kvar i alla fall första perioden, fast han satt bara å lyssnade på musik och trackade alla Oringar :P
Andreas har i alla fall förstått det där med Furudal, så han har Oremössa på sig iaf ! :D

Glömde jag att säga, ANTONIA VAR JU DÄR !!! :D:D:D:D blir lika jävla glad varje gång jag träffar henne !
ååh saknar henne så jävla mkt ! Bodde ju fan med henne typ hela sommaren ju !
Nu ska jag kolla lite bussar tills helgen, ska ju till henne då ! ;)
Mjaooo jag längtar! :D

Vi hörs imorgon !
pusshejj

ifkore<3
3-4
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0