Like a cat in a bag waiting to drown this time I'm comming down




Jahaja

sitter i skolan med en bekant vid namn Julia Sahlin!
Håller på att svälta ihjäl...
Hehe nejdå!
Klarar allt ja,
värsta Lumpenbruden...
skulle lätt kunna sova ute inatt ja,
jajjamen,
utan å blinka skulle ja lätt sova ute inatt ja.
Skulle lätt kunna ha bara granris å sova på ja,
skulle lätt kunna sova under bar himmel ja.


Nä, om man skulle ta å ... ja vet inte.. bussen går om en timme och jag som skulle räkna jättemycket matte idag..

Juste, har ju en såndär "FåNerKillarISnön-Vinter"
1. Robin
2. Jonsson
3. Daniel

nu har jag fått ner dom lättaste ;)
Ska bara öka på den där listan lite grann så blir det bra :D

Avenged Sevenfold e i Sverige om två dagar..
ja skulle lätt sova utan mat och täcke mitt under himlen ja,
bara jag fick åka på dom..



varförfårdualltidmigattkännamigsåjävlafalsk
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0