jag våga aldrig hålla din hand.. vi är inte sånna som i slutet får varann



var faan e min kameraladdare!

jag hatar att vara utan kamera!
ser inte meningen med livet längre ! :o
har letat på varje ställe värt att leta på dessutom !
Och alla ställen där den abslolut inte skulle kunna ligga..

Fast ja har ju gamlingen, haha, en Nikon med 6 megapixel ! xD
Den kan man komma långt med ! ^^


Idag har jag såklart inte gjort mkt..
Somnade inte förrän ett inatt, sov tills typ 9-10 någon gång ! ^^
Har spelat sims ! (A)
det var så jävla länge sen, but here I go again !

Hmm.. Levt på mandariner och apelsinjuice, men nu är den slut..
ännu en anledning till att inte vilja leva! :P

Emelie kom och hälsade på mig, så vi har typ setat i köket och pratat, druckit oboy..
Jag har försökt skratta,
men då hostar jag upp allt inom mig.
Har firat att super mario fyller 25 år och spelat super mario brothers 1 till NES! ;P fast på Wii såklart !
Haha omöjliga skitspel!

Sen har jag spelat med Erik oxå ! ^^
Lillbrorsan min ! ^^

Haha bara för han spelat tvspel med mig nu när jag e sjuk så ska jag lägga ut två bilder på han från tiden då han var söt ! :P



Nu ska jag kolla FirstClass lite och kanske börja skriva lite på min idrottsrapport.
Blir hemma imorgon oxå,
då är de i alla fall FaluFilmFestival och jag tänker inte sitta och hosta när andra vill se på film!

Ha't gött!

Förresten, hur många ggr har jag varit sjuk sen vi började skolan ?
Det ska jag kolla upp..
Men mamma tkr tydligen att jag varit sjuk hur mkt som helst, och tror nu att det e något som är fel.. -.-''
Nej men jag kan säkert gå till skolan i det här skicket! Om jag vill TA LIVET AV MIG! Åååh!

Dagens Låt
Akon och Michael Jackson- Hold My hand



No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

Haha, på tal om frånvaro. Jag hade utvecklingssamtal idag. 1 lektions frånvaro på hela terminen (y)

2010-11-30 @ 21:06:49
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0