Jag siktar mot toppen så långt jag kan nå



Jag höll på att börja grina när jag läste det Julia skrivit !
ååhh, julia <3 du kan inte förstå hur mkt du betyder för mig!
Du är jag och jag är du och vi är vi !!
Fy fan vi har alltid så sjukt kul!
och vi är allt,
vi är jägare,
småstadslivare,
gamla griniga pensionärer,
chokladälskare,
plastics,
fjortisar,
rapparehhh,
bästa vänner ,
bloggare,
fiskare,
bönder,
vampyrer,
skogsvandrare,
gubbstalkers,
sambos
men mest är vi
JULINDAZ!

Jag älskar dig utan gränser!
Mihiihii ! <3


Nu ska jag kolla på massa hotstuff och sakna dej !

"dom här är ju gamla..."
"men det förstår väl ja de så som du suger"
småstadsliv

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0