I just want you for my own, more than you could ever know, make my wish come truuuue, All I Want For Christmas Is You

 




Julkänsloooooooooooooooooooooooooooor! :D

Underbart juu!
så här kommer ett mysigt julinlägg :D


Det första jag såg till att fixa innan jag och pappa kunde sätta igång var väl såklart julmusik ! ;D
Bästa låten är ju helt klart den nedan ! ;P Har väl sjungit den 20 ggr ! ;)
Mariah Carey - All I want for christmas is you

sedan blev det massa julsånger ! :D Häärligt !


Men julpynt med far min e inte alltid det lättaste :P själv kände man sig som Gustav Svensson när han pyntar granen på julafton xD Jag sjöng fastän min röst sviker mej och inte lite överdrivet heller :p liksom äkta jullycka ! :D

haha en av de bästa sakerna med julen ! ;D


Sen går väl lite saker fel oxå.. vi e ju lite svensson svensson ! ;P
Pappa fick typ en kaktus i handen, och sen så när vi satt gardinerna på stången så såg vi att dom var olika storlekar xD
Sen har vi haft för små tomteluvor på oss och ja ! :) Allt för stämningen ! :P


Pappa jobbar :P




hysterisk jag vet! :p


Nu ska jag typ... packa eller nått ! :)
Kanske borde sova..
Halsen is killing me!

Godnatt !
 / Linda
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0