I don't care cause this is my night, I'm not myself tonight

Skulle skriva förlåt till Julia jag...

Hon är nog ledsen i ögat på mej.. fast jag vet inte varför..
fast jag tror inte hon e så ledsen !

Sitter i skolan med Daniel och Fia ! ^^
Har inte EN ENDA LEKTION ! Vet inte vad jag gör här.. för ja pluggar inte heller.. så jag vet inte jag ..
åker väl hem vid 3, eller 4.. åker till Carro 5 :)
Pusshejj

Juste, wikipedias "förlåt"

Förlåt

Från Wikipedia
Hoppa till: navigering, sök
Himmelssäng med sängomhängen.

Förlåt (med betoning på första stavelsen) var det tyg som hängde framför en inbyggd säng (=sängförhänge också), till skillnad från sängomhänge som hängde omkring en fristående säng med stolpar i hörnen.

Skillnaden mellan sängomhänge och sparlakan är lite oklar, men sparlakansläxa är ett uttryck känt sedan 1700-talet för den uppläxning hustrun kunde ge mannen, bakom "fördragna gardiner".

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0