I don't believe that anybody feels the way I do about you now!

Tjobaloo!


Nu hade jag lite planer på att typ lägga mig faktiskt ! :) alla roliga verkar ska sussa tidigt ikväll i alla fall så :P

Så då passar jag oxå på att göra det !

Den där rapporten ska tydligen in redan på tisdag o.O
Nästa tisdag alltså!
men vafan..
jag har inte kommit någonvart ju!
överväger att prostituera mig själv så kanske jag slipper sitta och söka information på internet.. :D
Hehe ! ;D


Nu blir det att skriva lite dagbok och sedan läsa i "14 år till salu"
fett jobbig bok ! :'/

Imorrn är det tisdag, vilket innebär äta på stan med dom där töntarna :D Julia, Emelie och Andreas!
men ska träffa Robin innan o prata :)


Sen bugg, usch, jobbigt :P Ansträngande.. men jajja! ;D
Nu, sova vare ja.. snart hehe!
Heej

hihi Oreboden ;D

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0