Hold on to that feeling!

Bonjour mes padres! haha vad betyder det ? :P Haha e inte det typ franska och spanska och betyder typ hej mina pappor ? XD

Nu har jag nyss kommit hem från Emelie där vi varit och fotat i några timmar nu! :)
Det var bra att jag var med dom ikväll, för som jag sa i andra inlägget så hade jag nog bara deppat ner mig annars ! :O INTE KUL!
Men nu är jag glad ! :D Hittade "lite" oboy och två ost-och-skinkmackor som smakade delishous! ^^)
Är väl som Antonia, får jag mat så e jag glad ! ;P<3

Ska snart ut å gå en kortis med Kristin !! :) Sen blir det nog sängen, kanske läsa lite i 14 år till salu! :)
Imorrn sover jag i Falun hos Julia om allt går som planerat!
Puss å godnatt <3


kommer fler bilder imorrn eller fredag !:)




No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0