Follow your heart, and nothing else

det är lugnt,
jag klarar mig,
men jag älskar att ni bryr er !
För det e väl det som inte längre blivit så uppenbart för mig.

mej jag har förstått varför jag älskar The Idol så mkt, eller varför jag lyssnat på den under alla gånger jag varit nere, eller uppe.. den funkar alla gånger.. men alla gånger jag funderat och klurat och helt enkelt inte fattat, så har Blackie sjungit för mig vad jag borde ha fattat ! "I'll never know if love's a lie"
för det har varit falskt..

men jag har varit ute å gått nu, kraschat en MASSA is ! Känns myyyycket bättre nu! :)

Nu ska jag upp med humöret å vara glad idag ! <3


No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0