Face down in the dirt, she said this doesn't hurt, she said I finally had enough



Hallååååå!

Sitter här och försöker förstå mig på Akimedes.. Har hittills hittat det här:

Arkimedes sägs ha kommit på lösningen då han steg ner i sitt bad och såg hur vattnet svämmade över. Enligt legendes skall han sedan ha sprungit naken genom staden och utropat den kända frasen "Eureka!", "Jag fann det!"'

Ja, så för att jag ska kunna förstå pi så måste jag väl lägga mig i ett bad..?
För jag förstår då ingenting!

har haft en slappdag eftersom jag gick typ en mil igår natt :P haha
tuff natt kan jag säga dig ! Sen vid typ 03.00 satt jag och Kristin och skrattade och kallade allt för Käääg, innan jag typ ramlade ihop i min säng efter 03.30 någongång och sov tills 11 ^^
Sen idag har jag lyssnat på musik och chillat ! :D
Emelie va här en stund, vi åt tårta, bullar å allt annat som såg gott ut! ^^

Nu msn-ar jag med lite folk.
Har väl inte mkt mer att berätta..
Ni kan få en liten veckoplanering!
Puss godnatt!



Vecka 47

Måndag
Massa plugg i skolan
Tisdag Åker nog till Leksand till Antonia :)
Onsdag Åker hem, går lite på stan och går sedan på hockey Falun - Ore
Torsdag Julpynta hemma med farsgubben ! :P
Fredag Åker till mitt trogna Furudal ^^
Lördag Furudal
Söndag hem igen!

dagens låt:
Rihanna and Eminem - Love the way you lie part 2





No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0