Don't go around tonight, there's a bound to take your life


11.51

shit..
det är INTE OKEJ att sova så länge när mina stackars klasskompisar sitter på FaluFilmFestival.
Det verkar heeeelt världelöst.. men jag känner mig helt värdelös som sitter här -.-
Sen ville jag hinna med en massa saker idag, skriva idrottsrapport, spela sims (A), städa lite på mitt rum? Äh, jag vet inte, men liksom göra lite saker, men nu känns det inte som jag kommer hinna med det xD
Önskar att jag vaknade vid nio.. då hade jag varit glad..
Nu kommer jag inte kunna somna ikväll.. och jag vet inte om jag ska till skolan imorgon heller. Humm humm..

Å Julia.. Det stavas foooortfarande Peace out suckers :D (A)
puss


hihihihihihihih JULIAAAA!!!! :D för typ 2 år sen ^^
Jul-Meistrooooo
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0