And she said, don't cry for me, because I'm blue


Tjenare!

Pappa ska komma och hämta mig.. vet dock inte när.. han borde redan va hemma tycker ja men.. neii


Hmm.. igår, vi gick ju i skolan från 16-21, haha ;) Det va feeeett kul ! Daniel drog en kondom genom näsan och ut genom munnen.. han höll på att dö på kuppen, men det verkade ha varit värt det för han gjorde det en gång till ! ;P
Fy fan, jag höll på att kräkas, så jävla äckligt oO
Shit, den pojken asså! ^^
Sen satt jag Julia Madde Sofiorna Mathilda och Daniel och busringde till massa random personer ! :D Haha Daniel å Mathilda var ju kuuuuuuuuuuung för faan! :D
Sen såg vi på nån Harrypotterfilm som typ tvåorna hade gjort ^^
Så.. Plugg blev ju inte av :P

Hm.. vad göra.. pappa kom nuråå så jag får mat! :O
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

HAHAHAHAHAHA xD



Jag vill också gå på Falu Fri, ni gör så totalt värdelösa saker där and me like it ^^

2010-11-17 @ 20:23:12
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0