And How I Miss Someone To Hold

Om en timme,

e jag nog fan påväg mot furudal ! :)

Ååååh vad bra bra bra!

Sov hos Julia inatt! :) Vi gick ner på hemköp och köpte en varsin marabou och sen en sån där burk med typ frukt i sockervatten xD
Julia gick dessutom i skjorts den token ! :P haha!<3
Sen va vi med Jonas en stund och sen somna vi väl.. vid tolv haha !

Sen skulle man upp imorse å typ gå till nån smyckessmed med halva klassen..
Jag och Sofia åt mest godis och jag koncentrerade mig väl inte så mkt på vad dom sa egentligen ! :p

Sen har jag vandrat runt på stan och bestämt att jag ska shoppa nästa vecka (A)

Men men, nu ska jag kika igenom rapporten lite och sen drar jag väl to Paradise! :)
pusshejjjjj



No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0