Å jag va rädd som fan att gänget ville ha oss med någonstans



Jag ruttnar, vill göra nått!
Börjar liksom inte förrän 16.00 imorgon och går sedan tills typ 21.00.. hehe ! Omvänd dag.
Så vad fan ska jag göra hemma imorgon ?
Funderar på att dra in till stan tidigt, eller åka in i dag.. Eller typ dra till Furudal imorrn å hämta min mattebok.. Jag vet inte, många tankar börjar gå runt.. Slutar väl med att jag sitter å tjockar i mej dom få ostkrokar jag inte redan ätit upp från pappas maxipåse :P

Ska snart äta mat.. men tänker inte  äta nå för det e nå skitäcklig älggryta!! *kräks*
Drar ner till Emelie istället å kollar i skolkatalogen ! ;D VARFÖR HAR INTE JAG FÅTT DEN FÖR!?

Fick en bild av Jonsson på mej och Daniel när vi sitter på våran underbara väska och lever livet haha ! ;)
Shit jag vill seeee!!

Bwaaah tålamodet sviktar!
LATER!

missya
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0