Sammanfattning av min födelsedag !

här kommer ett lååångt inlägg med bilder ! :D

Uuuuuuunderbar födelsedag igår ! :D
 
Älskar mina vänner så mkt så mkt!
gud vad mysigt och trevligt vi hade !

 Vi hade trekamp i alla fall ! ^^  Dom kom klockan 6, innan dess vare släkt här ! ^^ 
 På trekampen delades vi in i lag, Jag Julia Elin och Kristin var ett lag, så var Carro Emelie och Enia ett lag. Och första grenen var Burnball ( brännboll ) Där va Erik med i motståndarnas lag ! ^^
Men vi vann såklart ! :D Vi var Superboys- och dom var Supergirls+, haha det fanns en logisk förklaring.. minuset efter vårt namn var för att det va boys, men vi var tjejer xD Och pluset efter girls var för att Erik va med i början xD
 Efter det var det Crashone ( krocket ) Carros lag fick en poäng för att hon gissade rätt på vad vi skulle spela xD
Även det vann vi efter många oj och men, mest oj när Julia sköt xD Härliga människa!  :D
Sen skulle vi köra gris, ni vet när man kastar en boll fram och tillbaka och får en bokstav om man tappar den ! :P
 Fast man skulle stå i en ring (här var jag domare) Varannan spelare liksom. 
Å de skulle inte använda ordet gris utan ett annat som dom skulle översätta från Svengelska till Svenska! :P
Ordet var Pigfunthing.
 Försök lista ut vad det är ;) 
Det tog aslång tid för dom ! :P Men Julia gissade rätt ! ;)
Sen vann "mitt" lag det oxå ! xD Så då fick dom bestämma ett straff till motståndarna, så dom skulle springa ett varv runt lekparken och grymta xD xD Sen skulle dom sjunga Bä Bä Vita Lamm på Nöffliska xD Sååå jäääävla kul det var xD xD xD 

 Sen var dom faktiskt värda lite fika så vi satt å fikade och å pratade och dom sjöng för mej medans jag åt en massa kolasås :P
 Sen gick vi in på mitt rum och satt där tills klockan var tolv och bara pratade och pratade och pratade ! :D Så jävla mysigt asså !
 Alla kom nog närmre varann verkligen ! (: 

 Klockan tolv gick Emelie, Elin och Kristin hemöver och jag Carro och Julia följde med Enia till bussen.. Men gissa vad, hon missade den !! Det var för tidig!! Jävla busschaufför!! :( 
 Men Enia fick som tur var skjuts av sin moster ! :P
Å vi gick där mitt i natten och skrämde upp oss sjävla som fan. I alla fall jag och Carro som sett alldeles för mkt skräckfilmer, Julia däremot har inte sett en enda, så hon kept it cool ! :P
 Det var verkligen KOLSVART ute!!
 
 Kom hem innan ett någon gång och satte oss och åt kvällsmat/frukost kalla vi det ! :P
Sen så pratade vi typ tills klockan var efter FYRA!!! XD haha det var ljust ute när vi skulle lägga oss (a)

 Vi vaknade nån timme efter det, efter nio nån gång. Kollade på Avatar<333, och sen åkte dom hem vid två ! :D

Det var det ungefär! Haha, 
bästa födelsedagen! (:

 Jag fick följande saker :
Presentkort, presentkort, Avatar, USB-minne, Marabou x 2 :P, halsband ring örhängen, 600 kr, halsband igen :D, ett kommande biobesök, affish på min BF Robert Pattinson (L), happy birthday - glasögon ! ;)
Hmm.. har jag glömt något ! Hoppas inte det ! :o

 Här kommer en miljon bilder.. Tråkigt att jag inte tog under trekampen ! :P


uppblåsta jag ! :D


Mitt lilla grattiskort jag fick av Carro Enia och Julia ! :D


Från kvällen :







aah så äter julia sockerkaka ;)



och sist men inte minst ! Elin Kristin och Emelie hade knäppt ett assnyggt kort åt mej och skrivit en dikt om att jag ska börja övningsköra xD skiiitbra ! ;D



 Tack för den åttonde Maj tvåtusentio hörrni ! 
Love 
 

 (ska lyssna vidare på Sister Hazel nu ! :D)

ps. Pigfunthing var såklart griskulting ;)
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: arrod

fin den där sista bilden på mig var (Y)

jag älskar dig så otroligt mycket linda! :)

2010-05-09 @ 18:50:47
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0