please don't waste my time


åååååååååh!


 
Vaddå skiljas om en månad!!!
JAG VILL FAN INTE SKILJAS FRÅN MINA BÄSTA VÄNNER :(

 Me löv them !
Fy fan, det var nästan så en liten tår rann idag när vi stod å pratade i skolan ...
Vi kommer så gott som gå på ett varsitt gymnasie ! :o
Emelie, natur musik på Håbo
Enia Estet Musik på Håbo
Carro Sam på Lugnet
Julia Mode/Styling på YA
Å jag, på Falu Fri.

 Fy fan för tid säger jag bara!
Den här dagen är förstörd !

 Om tre dagar fyller jag år.
 :P
 Så ni vet! 

 Nu ska jag göra nått, för att få ut lite ilska! (a)
Hare!

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: arrod

men sötnos då, vi får väl se till att ses utanför skolan :D kommer sakna´t, men vi löser det med massa skoj, right ? ;)

2010-05-05 @ 20:25:59
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0