Min favoritdikt

Hej hej hallå!


 
Innan jag lägger mig tänkte jag dela med mig av min favvodikt, läste den någonstans för kanske två år sen, och den sitter verkligen fast, den är så BRA! Man skulle nästan kunna tro att jag skrivit den :P Nån gång när min engelska var aningen mer ringrostig ! ^^ 

 "Birdie, Birdie In the sky,
 left a poopoo in my eye,
but me don't sad, me don't cry,
me just happy cows don't fly"


 

 Schh, säg inget, ni blev ägda, och den e bäst ! ;)
löv in lotts ! ;)


(L
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Nej du e aldrig inne. Kanske borde ändra på d? :P



Haha dikten va skitbra! haha.



<3

2010-05-25 @ 15:22:29
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0