Deep inside your mind !

Men tja !

 
Hur står läget till ? Stabilt eller ? Tänkte väl det ! :P

 Idag har jag varit hos Fin-Caroline ! Det var toppen ! :D
Har aldrig  varit där, blev kär i hennes stora gård, hennes hund och hennes kanin :P Ska nog flytta dit så småningom :P

 Vi har varit ute å gått, och ätit en massa glass å grejer,
asså  fan, det e helt otroligt... tre veckor (inte ens) kvar, och det e första gången jag e hemma hos Carro ! Jag har slösat så mkt tid på skit !
 Varför har jag börjat umgåtts med dom bästa nu i nian ? Jag idiotförklarar mig själv som fan just nu.

 Här e nån liten bild, som e tagen med Carros systemkamera som jag såklart oxå blev kär i ! ^^




hihi underbart *

Hmm, skolan idag... Jag har skyllt allt på Julia, och hon kvaddade min penna så jag blev arg å kvaddade Elvis, ni vet min nyckelring.. men jag tror vi fortfarande bara visar att vi älskar varandra genom att vara elaka mot varandra :P För sen e vi sams igen ! ^^

Slutade ju tidigt... Svenska NP gick inte riktigt som jag hade tänkt mej ! :P Haha, oj, ajja, skitsamma..
Imorrn ska niorna jobba å samla ihop pengar till nå afrikaner ? Jag har dessvärre inget jobb och kommer framstå som rasist för att jag inte jobbar ! :o
Eller, nej, kanske inte...
Men jag och Julia typ blir väl i skolan ! xD
Jag orkar dessutom inte jobba ! :P

Skulle nyss ut å springa, men det var som nå enduro-spår och jag höll på att drunkna när jag skulle över bäcken eftersom att bron typ flöt bort med mej, så det blev en gå-i-terräng-tur ist !

 Nu vill jag ut å gå igen, haha, men jag vet inte riktigt var Kristin håller hus.. Säkert hemma och tkr att jag ska tycka synd om henne för att hon tränat fotboll å e trött, men icke sa Nicke, jag vill UT Å GÅ ! :P
Kram å kram !


Måste erkänna, den här låten blir faktiskt bättre när man hört den några gånger :P
Miley Cyrus - I can't be tamed

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: arrod ;)

Nej men vad trevligt, du är så välkommen så ;) gulliga kort (y

2010-05-25 @ 19:21:29
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0