BilenSomVarSåBraAttDenBlevStulen

NÅN HADE HAFT SÖNDER VÅRAN MVG-BIL PÅ TEKNIKEN!


 DEN TOG HELA NIAN ATT GÖRA FÖR I HELVTE!!
IDIOTER !
 haha, men det e lugnt, jag har gått vidare :P
Jag Carro Enia och Emelie skrev en hat-utvärdering och sen började vi hetsbygga om hela skiten, för dom hade pajat hela skiten å börjat bygga sin egen jävla pajasverision ! :P
 På två timmar gjorde vi ett terminsarbete! IMPAD VA ? ;)
 Å vet ni vad ? VET NI VAD?
Alla andra hade gått i klassen, haha, vissa redan en timme innan, och vissa 5 minuter innan, det var bara vi kvar, envisa som fan, å vet ni ? BILEN KLARADE BANAN!! DET E HELT SJUKT! :P Jag ryste ända upp i ansiktet, så glad var jag !!!! :O
 hihi två Mvg lär ju inte skada (A)

 
Jaa annars :P En sån där vanlig dag i skolan, galen klass som man älskar ! En dag som man kommer sakna redan på sommarlovet och vilja ta tillbaka, fy fan.

 Å på skolavslutningen e jag rädd att det typ inte händer nått.. :O Efter alltså.. Vi ska säkert åka traktor, om vi har nån xD Sen kanske man inte vill bara : Ja kul att träffas, älskar er, hejdå, typ ?
Usch, tvångstankar.. hatar hatar hatar, vill inte !
Fast man orkar inte med lektioner och tidiga mornar längre.. :P

 Nu ska jag lyssna på Skid Row och Erik Grönwall lite mer, prata med Enia  och Kristin lite mer, och strunta i att jag inte förstod matteläxan !
Puss

Dagens Låt : Erik Grönwall - I remember you



I  l o v e  Y o u,
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0