humöret nere.

"Jag sviker mig själv hela tiden, jag sviker mig själv genom att vara sämst på att åka skidor, sen sviker jag mig själv genom att bli så jävla arg för att jag inte kan åka skidor, men jag kan ju inte rå för att jag är värdelös  ? dessutom är jag tjock.. "

 
Dessa tankar gick runt i mitt huvud när jag var jättejättejättearg när jag åkte skidor :P Jag tar tillbaka det sista jag tänkte, för då var jag dum... 
  Men ja, som ni ser så har jag lite problem med att åka längdskidor eftersom jag blir så arg, men det e bara för att Erik åker ifrån mej bara för att han jämt spelar bandy :( Haha, eller ja, inte ens det.. Men jag kan erkänna, jag e en dålig förlorare ibland.. Som nu ! :P I hate it.. Men i vändtia har jag accepterat att jag helt enkelt inte kan vinna :P

 Vet ni ?
det e en grad plus ! :O

 hejj
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0