Dunk dunk dunk (ar i öronen fortfarande..)

Hallojjjj!


 
hemma från drag nu ! :D
Åkte hem lite tidigare, orkar inte hoppa upp och ner fler timmar :P
Jag har verkligen släppt ut allting tror jag, haha, så nu kan jag sova gott ;)
haha, oj vad jag har dansat xD Kristin stod helt still och Emelie gungade lite, men
jag var som en jävla studsboll xD haha, men det va för att ibland spelade dom bra musik xD
typ tjugo procent av tiden ;)
Sen stack jag ut så mkt i mängden :P Det va jag och alla lättklädda tjejer som hoppa runt tror ja xD
haha, dom tävlar verkligen i vem som kan ha minst kläder .. -_-'
 Sen vare en kille som gick förbi och och visslade till, sen nästa gång gjorde han hårdrocksantydan med händerna xD haha, cooling där ;)

 Fotbollen gick ganska mkt åt helvete.. Det va nära att sjuorna kom till final, att åttorna vann och niorna vettefan vad dom gjorde xD
 Sen hann jag träffa Julia som ju simmade xD haha, vi stog och kollade i fönstret, sen när hon äntligen såg oss så peka hon fuck you :O Inte snällt!!
 Haha, sen hitta vi henne, och hon hade lyckats låsa in nån annans saker i sitt skåp.. :P Julia vettu ;)

 Tyvärr avslutades kvällen inte bra alls ... vi åkte ju hem efter elva ungefär.. och alldeles när vi skulle gå ut kommer vakterna bärandes på en totalt medvetslös tjej... Dom lägger henne på golvet, och kollar puls och sånt.. Sen kommer två till vakter bärandes med en till fullständigt medvetslös avsvimmad tjej !!! Det hängde dregel ur munnen på henne och jag fick verkligen en klump i magen.. Jag kände bara " ta mig härifrån, snälla" Det var så jävla jobbigt att se dom sådär.. Å sen fick vi inte gå ut heller! Vi blev tillsagda att backa tillbaka in till discot nästan, och allt blev bara så jobbigt.. Usch, jag hade kunnat leva utan den bilden.. :S

 Nu ska jag ta en dusch, få ur all denna hårspray och sen ska jag äta något innan jag lägger mig :D
Puss...
 here you have some kort.
ofixad, snabbt ut med hundarna, fort fort fort/simhallen



 Bilder från alldeles precis nyss.. :P


Fick dessutom låna två finfina armband av sötJudith<3

tack för mej /
L
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Sallie M.

Haha okej, Hmm.. Asså uppriktigt sagt, lyssnar på as många band! Men haha några av dom måste ju vara As I lay Dying, Bring me the horizon, In flames, Misery Signals, City & Colour, CrashDiet, Nirvana, Bullet for my valentine, Meshuggah och Killswitch Engage :D... Det är verkligen hård rock 8D..

2010-03-20 @ 08:41:27
URL: http://sallie.blogg.se/
Said By: hanna

jag håller med! det är ju faktist det som man först tänker på när man läser nåt:D

2010-03-20 @ 11:46:42
URL: http://hannaliii.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0