Wind would whisper and i'd think of you

God morron världen ! :D

 
Klev upp vid 8, trot eller ej !! Fy fan vad trött ja va :P somna typ halv2 inatt !:P (Y)
Mamma e här å gapar att jag typ ska packa om mina väskor, men det kan hon ju glömma !:O ALLT SOM E I DOM VÄSKORNA ÄR NÖDVÄNDIGT!!
det e ju fan midsommar, och hon kan ju inte begära att jag ska bestämma kläderna IDAG! :O

 Eeeh, sen kom hon ju som vanligt typ en timme tidigare än vad vi ska åka.. Stress stress stress..
jajja, lyssnar på Skid Row, Lasse Stefanz å Hannah Montana, så det e väl lugnt ändå liksom ! ;)

 Om nån timme e jag i Östanvik då ! :)
Puss på er! Får se när jag kan blogga, har inte så mkt ström där direkt, och ännu mindre internetmottagning ! ;o

 (Converse)
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0