Ur like my anchor, got me sinking

Tjeeeeeeeeena mittbena !!
 
Klockan närmar sig halv 4 på natten och jag e pigg som en mört !!
Har varit ute å gått, eller fotograferat med Fjongen (Kristin) nu ett tag ! :P
 Typ varit på Räviln å så ! :D
Kommer kanske nån fin bild imorrn som ni får se ! (: 

 Annars.. Midsommar har varit skiitkul !:D Fy fan vad kul det har varit i Furudal å få va med Antonia och hennes vänner å ovänner, haha :D Älskar Furudalsbor !! Bra folk, bra folk !
 Och det var till och med så några kände igen mig som Jonathans kusin !:P (y)
 På lördagen så va det ju stångresning, men jag tror ja mest bara sprang emellan där, elden och Lillstugan!
 Sen gick vi in på parken.. Under 15 år gratis :P Klart ja kom in gratis då ;)
 Va med Mills å Antonia och Danne å Erik Wester å massa personer ! :P
Fick nån dans å vid halvtvå gick jag Antonia Erik å en som hette Pekka sönderbitna av myggen hemöver mot lillstugan där vi ju skulle sova ! Vi hade tappa bort Mills, men hon kom sen efter oss ! :P
 Somnade nog halv4, pga av Mills tjat.. xD
Fast nu e ju klockan snart så mkt igen, men ja har ju fan sovit middag idag :P Haha, typ tre tmmar xD
Fattar inte varför jag e så trött, men det e väl jag som inte tagit igen mig efter Polen än..

 Så idag har jag alltså inte gjort så mkt.. Åkte inte hem från Östanvik förrän vid 19.30.. Så ja kom hem sent..

 Nu e det väl dags att sova antar jag..
Här har ni nån bild från helgen !

Hos Per och Eva (Antonias föräldrar)


Antonia Mills å jag ! <3<3<3





 Sov så jävla gott inatt folk! :D
Puss å Klämm !

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Vem av dem är det du kallar pekka? Är han med på bild? Om du ska satsa på nån av de där killarna tkr jag att du ska ta Erik. han verkar vara en jättebra kille! :P



Ronja ligger och njuter av lantluften.. ':P

2010-06-28 @ 12:11:31
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/
Said By: cam

Fyyy vad söööt kanin !! :) bra blogg

2010-06-28 @ 18:21:45
URL: http://caamfaarzaanaa.blogg.se/
Said By: Antonia :D

Skit kul :D <3 Håller med pernilla satsa på erik du ;D haha :D Vi ska göra om det här igen:D:D:D:D <333333

2010-07-10 @ 15:24:40

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0