Cykla sha la la la la !



 Är lite trötter nu efter x antal mil cykling för dagen. Men känner mig ganska stolt, och inte helt utsliten faktiskt.. Det kommer nog i morrn i ett stort paket träningsverk ! :P

 Det hette ju Böls Kyrka, det vi skulle till, men det var en jävla sten.. oO
Fast det visste jag ju innan, men seriöst, var det värt all ansträngning för att se en sten ?
 Å det första man gör när man äntligen slipper cykeln, det är att kliva rakt ner i nå jävla skithål med hela foten, vilket resulterar i att hela min sko blir röd-brun.. För det var inte bara lera det var ju nån annan skit å.. Och mina mjukisar.. :( Fast Kristin ramlade ju typ i skiten, så det kändes ganska okej i alla fall :P Jag hade ju inte råkat ut värst..
Men jag blev skitsur i alla fall och började argumentera om att få stanna där vid vägen och äta mitt fika, och att  ja inte alls ville gå med blöta skor.. Men Staffan vann, halvt :P jag tog ju av mig skorna och gick genom sten och kottar med mina strumpor ! :P

 Fast det orkade jag inte heller så länge och snart hade jag Carro Kristin Hanna och Judith nästan tappat bort gruppen.. Å då var det inte alls kul längre så jag och Elin vände xD Sen satte vi oss på nån grussväg och fikade xD Så kände vi :P Men sen fattade vi att vi nog var tvungna att gå i alla fall... Fast vi tänkte vänta och se om Osse och Alex skulle komma, för dom stog ute vid vägen vid epatraktorerna (tro mig, dom följer efter överallt, epatraktorerna :P) fast dom kom inte.. Jag ropade kah-kaah, men ingen svarade. Förrens lite senare.. Elin spärrade upp öronen och hörde ett tecken på liv :P Jag ropade Kah-kaah och fick en krwäähh!! som svar :P Då fattade vi att det va Osse och Alex som kom..  xD
Så leta vi väl rätt på stenen å gruppen å allt..
Väl där fick vi äta vår äckliga matsäck och glåma på stenen, svara på överlevnadsfrågor varav jag och Carro hade 4 rätt av 12 xD Hahha :D Släpp inte ut oss i skogen !

 Vi lekte nått som var ganska värdelöst och sen så fick vi cykla hem igen :P
Elin den wainarn' åkte epa hem !! eller till Svärdsjö  :P
Fast jag och Kristin (the masters on the bikes) hann först i alla fall :P

 Nu slöar jag, ska nog kanske se på tv, slappa, chilla, inte palla nått  ! :D
Imorrn är det sista skoldagen med lektioner NÅGONSIN i grundskolan !
Önska jag kunde säga FAN VAD SKÖNT!!
Men nja.. det har inte varit helt fel.. Nu på gymnasiet kommer  jag inte ha sånna här lektioner mer.. Då planerar man snarare vad man ska göra på lektion och gör det utanför lektionen..

 Sådär ja, ett långt inlägg, utan nå roliga bilder.. Tror jag tog nån med mobilkameran, men dom orkar jag inte lägga in nu :P Carro hade ju med sin systemkamera, så det ska bli kul att se hennes bilder ! :D

 Ni får hare underbart bra !
kraam !
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0