Cry me a river

Wää...

 
Jag har nästan gråtit oavbrutet sen jag kom hem ! :(
Vilken liten mjukis jag är !! Tårarna började rinna som fan i skolan å,
men hemma bara vällde allt ut.. Jag blev fem igen, och hade slagit upp hela knät.. 
Men mest var jag ledsen över chocken.. Det var inte smärtan...
Smärtan sitter djupare än gråten just nu.. Det går inte att gråta ut den här smärtan, man måste vänja sig med den.. Ett sår på knät läker, men det gör inte det här.
 Miley Cyrus - When I look at you säger jag bara.
Den låten är 9b's låt nu. Från min sida.
Speciellt mina käraste vänner.
 Lyssnar på den låten, nu och hela dagen..
Släpper ut Niagara som lever inom mig, nerför mina kinder forsar det.
 Alla minnen, allt vill jag ta tillbaka och återuppleva.. Var fan tog all tid vägen ?
Varför ska alla åt varsitt håll för ? Varför tiden !
 Hålet sliter inom mig just nu !
Jag vill göra om allt från början !
9b...
NioBe...
 Klassen som gud glömde.. 
 Enia Carro Julia Emelie.
Alla kort väcker sånna minnen,
har gjort en video till vårt bildprojekt med en massa minnen, bilder.. Känslor var temat.. Och Kristina kan ge sig fan på att det var känslor i vårat projekt! Fan så mkt känslor det är... Har inte haft så här mkt känslor på aslänge !
 Kul att gå på Rix Fm när man känner sig sähär peppad då..
Move on,
fuck .
/ L


går varken att förstå eller beskriva vad jag känner just nu
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: arrod

Lilla söta rara fina Linda, du är bäst, bara så att du kommer ihåg det (L)

2010-06-04 @ 15:38:42
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0