They call me heartbreaker

Haha

 
Vet ni..
Det är inte så svårt att få tag på en dator ! :P
Nu sitter jag hos Antonia och väntar på att hon ska äta klart !

Asså... Mammas Robert..
Inatt hade han tydligen sagt att mamma skulle hålla nån slags hake på mig, att jag inte skulle få vara ute hur länge jag ville på nätterna och så vidare, sätta en punktlig tid.. Bokstavligt talat sa han nog att jag inte skulle slarva runt..
Det händer ju fan inte..
Vaffan har han med det att göra ?
 Å personligen tkr inte jag att jag slänger runt när jag säger att jag vill sova hos Antonia !!!
Så här sover jag i natt.. För hoppningsvis i morgon oxå! Sen så kommer Kristin och Elin, och då måste jag nog sova hemma :P
Men vad har jag gjort för att mamma inte ska lita på mig då ?
Fast jag tror inte mamma sätter några tider på mig :P

Vi ska nog ta lite kort med Mills sen tror jag! Så då kanske ni får några ! :)
Annars har jag inte hunnit med så mkt.. Klippt hela gräsklipparen (ja det var ju tacksamt att göra det å sen få höra att man slänger runt..?) å gjort mej lite fin inför kvällen !

Får se vad vi hittar på mer innan vi går till hea och lyssnar på Strike - en ren fullträff!
Kan det bli töntigare ? :P
Nu kommer Antonia, ha det bra ! :)
Puss

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0