Running deep inside my vains

häämmmaaahh!!


Hmm.. redan rastlös ! Haha,
fast om tre timmar ska jag Enia Carro och Julia mötas hos Ämäli, sen vid sju ska vi gå ner till Räviln o ha brakkalas med klassen !:P

men saken är, att jag e så in i helvete trött så ja vet inte var ja ska ta vägen !:P
haha, igår, epa, haha, imorse, av nån jävligt sjuk anledning, fast ändå så klockren skulle vi ställa klockorna på sju och kliva upp då så skulle Jonsson komma med epan å hämta upp oss :P Men det blev efter åtta nån gång jag klev upp! haha, vid nio kom han till hea och hämtade upp mig antonia och mills :P
Sen åkte vi runt, terräng typ, i 2 timmar :) Skitkul vare :D även fast man va Zombie :P

Antonia testkörde, och ja tror aldrig ja varit så nära döden ;) haha,
nej men hon va relativt duktig :P

Här kommer lite suddiga bilder från dom dagarna som gått :P eller typ bara tisdagen XD
å andra sidan.. dom kommer snart.. min dator dampar just nu :P ovanligt ;)
hejhej

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Virre

Jag tycker i alla fall att de är hur bra som helst att du är hemma igen, ja saknar dig för mycket när du är boorta ! <3

2010-07-30 @ 17:17:47
URL: http://derodiaslullaby.blogg.se/
Said By: Antonia :D

'relativt bar?!m ägde ju ;);) haha,det tyckte nicklas iaf ^^ ;)<3333

2010-07-31 @ 12:54:18

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0