Give me reason, take me higher

Tjo!

Här sitter vi, jag och Kristin, och vill förändra en hel livsstil..
Bort med datahelveterna och in med lite face to face-gemenskap istället för fa-an!!
Det e skittråkigt att sitta här hemma å ruttna bort!

Nej, nu jävlar måste nått hända innan människans alla rövar växer fast i datastolarna!

Vi har förhört Raggarmorsan hur det var här i Liljan på hennes tid, å då träffades folk ju ! Moppar, epor å massa umgänge! När dog det ut, och varför ? :O
Men det lever kvar i Furudal, så gissa varför jag trivs där ;):P
Fast nu finns det ju såklart epor och moppar här å :P men då kan ju dom komma hit till oss nu å visa sig liksom! För det e inte ofta man märker att det är sånna trafikanter ute å röjjer.. ?

Hmm.. ja det var väl ungefär det jag ville säga :P och att jag längtar efter lite cruising, bensinlukt och folk ! :D

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Antonia :D

Aaaaarghhhhhhhh, Linda kom hiiiit nu det är kris här utan dej :(:s Det är just därför jag älskaar furudal jag med, och nu saknar jag dej så attt jag dööör !!!!! :'O:'( <33333 Snälla sknda dej upp !(L)(L)(L)

2010-08-01 @ 11:38:13

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0