Don't call my name, don't call my name

Heej !

Nu klockan halv11 och framöver har jag bestämt mig för att bli "kvinnligare" !
Kristin säger att jag inte kommer klara av det.. Men de... tror inte jag heller nej..

Men jag börjar med att trycka på knapparna på tangentbordet varsamt, så inte min franska manikyr blir förstörd (hypotetiskt sett)
Sen ska jag se på någon typiskt tjejfilm med Kristin och snacka en massa skit och om en massa killar.. (ja det va ju ingen stor förändring xD)
Börja göra ;* - smilisar efter allt :D

å övriga tjejiga saker, jag vet inte riktigt vad ! :P
Bad girl gone good eller nått xD
Hahhahaha, neej fy fan.. jag ger upp, 9 minuter klara jag. Eller nej, inte ens det.. jag sabba nog allt redan 22.30 :P
Jag vet inte, men jag kan inte ändra på mig själv.. man får nog gilla min .. ööh.. tjej-killiga typ.. någon fjortis kommer jag aldrig bli.. å inte tillräckligt tjejig för att fatta hur man orkar sola flera timmar om dagen, fila sina naglar regelbundet, ha en miljon olika hudvårdsprodukter som man smörjer in med dagligen...
Hm.. klurigt..

Me stays me :P

Dagens Låt: Lady Gaga - Alejandro

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: arrod ;)

Om det är till någon tröst så kommer nog inte jag bli sådär tjejig jag heller ;) haha, du vet att jag älskar dig för den du är :)♥



sv: BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG LOVE, & jag måste ha dina bilder också ♥

2010-07-22 @ 23:48:57
URL: http://carolineelisabet.devote.se
Said By: Antonia :D

Har en likadan klänninh :D fast ljusblå (L)

2010-07-23 @ 22:53:48

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0