Vänner och alla som jag känner !

Nu kommer det personbeskrivningar här :D Och bilder som jag kommer få skit för sen ;D

EMELIE

Det här är Fisken som Anton i min klass så fint har namngett henne :P Jag är Chipset, fish'n chips var väl hans tanke eftersom jag och Emelie hör ihop då hon varit min bästa vän sen 1:an :D Inte illa va ? :) Hon är världens snällaste, och kommer säkert inte ens ge mig en käftsmäll för den här bilden :P Eller joo.. En liten kanske :P Men hon e en vekling så jag kommer slå tillbaka hårdare i alla fall :D 
 BFF!

KRISTIN

Det här är Kirre Kii, som Anton i min klass så fint har döpt henne till! Haha jag skämta xD Men det e faktiskt sant xD Hahahhaha, fan vad kul :P Hon är världens bästa kompis!!! Hon lyssnar på mig, fastän hon inte lyssnar xD Och hon kan verkligen drämma till mej mitt i pannbenet pga av den här bilden !! :D Men det e en del av hennes charm :D Hennes temperament ;D
 Men nej, den här tjejen är heeelt underbar :P Två år yngre än mej, men ibland är nog hon den äldre av oss ;D Det är dessutom ett hus emellan oss, så vi bor ju nästan i samma hus :) Jag och Kristin är hur lika som helst, till alla sätt :D

ELIN

Det här är sötJudith som jag döpt henne till eftersom jag och Elin är Judit och Judit i Comhem-reklamen :D Vi älskar verkligen den reklamen, och den kommer nog alltid att avspegla vår vänskap ;D Elin har en helt underbar personlighet och är ju som ni ser huuuur fin som helst :D Hon är jättekass på att hålla saker hemliga utan att man fattar att nått är fel, :P Hon är jätterolig och jaa, hon är helt klart en av mina bästa vänner! :D När vi va små så var det henne jag lekte med !! Vi var nog bästisar fastän vi var så små så man knappt fattade det :P


JULIA


Den här tjejen heter Juliet, och det har jag döpt henne till :P Vi har en blogg som heter Julindaz och jag och Julia är samma lika :P vi tänker med samma hjärna och har alltid en massa bus på G i skolan :D Haha, vi har alltid roligt ! :D Här finns ingen tid för depp, men skulle det behövas så har vi våra antiglädjedagar som brukar hålla i plus minus 5 minuter sen så skrattar vi och är glada igen :D Julia är verkligen en underbar vän, och jag hoppas att jag alltid får ha henne kvar.. Fy fan, jag kommer grina sönder om inte vi går samma gymnasie, vilket vi nog inte ska.. Det va så planerat från början.. Sen började saker gå åt helvete.. och nu e vi påväg åt skilda vägar.. Och Julia är så upptagen med simning, så jag vet inte hur jag ska hålla henne kvar.. Jag får knyta ett snöre runt hennes fot och hålla i hela tiden ! :P Om ändå det fanns snören som räckte ända ut till Lumsheden (A)


ENIA

Det här är Änja, som är en rolig typ :D Hon är hur söt som helst och har ett underbart skratt ^^ Jag och Enia har en humor som är humoristisk måste jag säga! :P Och på bästa sätt kan man säga att vi håller ihop i vått och torrt ;D Haha, den här tjejen är bäst på att sjunga! Hon kan nog få vem som helst att börja böla när som helst! Hon har många egna åsikter, det är en stor del av hennes personlighet, och hon är verkligen sig själv! :)


CAROLINE

Caroline är en glad tjej som alltid har humöret på topp ! :D Hon är jättesnäll och gullig och älskar att fota, det e hon jätteduktig på :) Har faktiskt aldrig varit med henne utanför skoltid.. Sorgligt.. Det måste nog anordnas!! Men i skolan är jag med henne, Enia, Julia och Emelie :D



RONJA

Ronja är oxå min bästa vän.. Hon är sex år, alltså har hon funnits för mig i sex år, genom alla mina sorger har nog hon stöttat mig bäst när hon slickat på mina kläder.. Det e inte många som gillar kaniner, eller ser att dom har personlighet.. Men det har jag gjort.. Verkligen med denna kanin (A)
Älskar Ronjenknuuub


CHIBI

Eller Chibi-Chan Brynäs som hon egentligen heter ;D Hon är min lille boll som är sötast på denna jord :D Hon är två år. :P Älskar henne !

ÖSTANVIK

Här tillbringar jag sommaren :D I sommarstugan, utan ström eller rinnande vatten :P Det är mitt favoritställe på jorden skulle man kunna säga ;) Ligger alltså utanför Furudal :) Här har jag släkt och allt är så underbart här ! :D Det e liksom en annan värld nästan känns det som ! :)


JAG

Där har ni moi haha :D

  Det finns såklart fler jag hade velat ha med, men jag har inga kort.. :( Och min rygg smärtar.. Men det e ingen ursäkt :P
                                                                                                            Peace Out
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: caroline

Men gud va fin jag var :O

DU är i alla fall sötast! :) klart vi måstet börja leka på fritiden :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D <3

2010-02-18 @ 18:02:34
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0