Skoterhelvetes helvete :P

Tjenixen Sixten!

 
Skoterfan hatar mej :P

 Haha, jag och pappa har varit ute å åkt i skogen, å jag körde, över all jävla lössnö och balanserad mellan spår efter hjul från traktorer med snö sprutandes upp i ansiktet, och upp för backar, och ner för backar, och i svängar och genom små utrymmen mellan två träd, och genom skog och helvete :P

Allting gick ju bra, eftersom vi kom hem :P Men väl hemma ska jag åka en vända runt åkern... Gissa vad som händer! JAG KÖR FAST PÅ ÅKERN!!!! KAN DET BLI MER PINSAMT :O Skoterhelvete ! Å jag gasa och knuffa och försökte rubba skotern.. Sen börja jag gräva fram skotern xD Dra åt helvete vad drygt det var ! XD Sen kom pappa och han drog i skidorna medan jag gasade och knuffade :P Sen åkte vi hem :P Hahha xD 

 Har precis duschat och ätit och ska väl ta å leta reda på vad jag ska ha på mej ikväll ! ^^
 Vi hörs efter Brolle ;)
 Hejj

full fart (Y)
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0